TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Meslek anca gelir bence
A.T. Liselerindede tanıdık yokki birşeyler yapalım Neyse Allah Tüm oks'ye giren arkadaşlarıma hayırlı liseler nasip etsin

İyi Forumlar..