• 24-07-2008, 17:23:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OKS yerleştirme sonuçları saat 18.00'da internette açıklanacak... Şaka degil ark. lar TV de gördüm ve Haber7 de de yazıyo..

    OKS yerleştirme sonuçları az sonra haberi EĞİTİM haberleri haberiHaber7 haber7.com - Güncel Haberler, Son dakika haberleri - Bu noktada haber var

    HABER 7 DE AÇIKLANDI YAZIYOR ! İstatistikleri bile vermişler :|

    Alıntı
    OKS'de baraj puanını aşarak tercih yapan '601 bin 471' adaydan '237 bin 376'sı asıl olarak yerleşmeye hak kazandı.

    Adaylardan '33 bin 194'ü de bazı meslek liseleri için gerçekleştirilecek mülakata girmeye hak kazandı.
  • 24-07-2008, 17:25:44
    #2
    Hadi bakalım inşallah herkes istediği yeri tutturur.
  • 24-07-2008, 17:27:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OKS öğrencisi varmıdır forumda
  • 24-07-2008, 17:28:33
    #4
    içime bi korku girdi bi anda
  • 24-07-2008, 17:29:30
    #5
    RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OKS öğrencisi varmıdır forumda
    Benim kardeşim Mert ve VMY nickinin asıl sahibi Vedat , Sonra RiG
  • 24-07-2008, 17:31:25
    #6
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kardeşim Mert ve VMY nickinin asıl sahibi Vedat , Sonra RiG
    Rig Görünce Şok Olcak Bu arada bende OKS ye girdim bu sene ama okula 1 sene geç başlamıştım
  • 24-07-2008, 17:32:57
    #7
    OKS sonuçları yarın açıklanıyorSaat 18:00'de internetten duyurulacak

    24.07.2008 17:20OKS 1. yerleştirme sonuçları, 25 Temmuz Cuma günü (yarın) saat 18:00'de internetten açıklanacak.

    Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünce gerçekleştirilecek yerleştirme işlemlerinin sonuçları, Bakanlığın internet sitesinden yayınlanacak. 1. yerleştirme için 590 bin civarında adayın tercih yaptığı öğrenildi. OKS Türkçe-Matematik (TM) puan türüne göre 814 bin 887 aday, Matematik-Fen (MF) puan türüne göre ise 841 bin 422 aday 160 baraj puanını geçerek tercih yapmaya hak kazanmıştı.
    1. yerleştirme sonucunda bir okula yerleşmeye hak kazanan öğrenciler, kayıtlarını 28 Temmuz-4 Ağustos 2008 tarihleri arasında yaptıracaklar. 5 Ağustosta boş kontenjanlar ilan edilecek ve 6-10 Ağustos arasında 2. yerleştirme için başvuru alınacak ve 15 Ağustosta 2. yerleştirme sonuçları ilan edilecek. 2. yerleştirme kayıtları 16-22 Ağustos arasında yapılacak ve 23 Ağustosta boş kontenjanlar açıklanacak. 24-25 Ağustosta ''tercihte yükselme'' için başvuru alınacak ve 1 Eylülde sonuçlar duyurulacak. 2-4 Eylül arasında da tercihte yükselme sonucunda yerleşmeye hak kazanan adayların kayıtları yapılacak.

    Öte yandan ÖSS tercih formlarının teslimi için de süre dün başladı. Adaylar, 4 Ağustos'a kadar tercih formlarını ÖSYM'ye gönderecekler...

    AA
  • 24-07-2008, 17:35:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oks sonuçları yarın açıklanıyorsaat 18:00'de internetten duyurulacak
    24.07.2008 17:20oks 1. Yerleştirme sonuçları, 25 temmuz cuma günü (yarın) saat 18:00'de internetten açıklanacak.
    Milli eğitim bakanlığı (meb) eğitim teknolojileri genel müdürlüğünce gerçekleştirilecek yerleştirme işlemlerinin sonuçları, bakanlığın internet sitesinden yayınlanacak. 1. Yerleştirme için 590 bin civarında adayın tercih yaptığı öğrenildi. Oks türkçe-matematik (tm) puan türüne göre 814 bin 887 aday, matematik-fen (mf) puan türüne göre ise 841 bin 422 aday 160 baraj puanını geçerek tercih yapmaya hak kazanmıştı.
    1. Yerleştirme sonucunda bir okula yerleşmeye hak kazanan öğrenciler, kayıtlarını 28 temmuz-4 ağustos 2008 tarihleri arasında yaptıracaklar. 5 ağustosta boş kontenjanlar ilan edilecek ve 6-10 ağustos arasında 2. Yerleştirme için başvuru alınacak ve 15 ağustosta 2. Yerleştirme sonuçları ilan edilecek. 2. Yerleştirme kayıtları 16-22 ağustos arasında yapılacak ve 23 ağustosta boş kontenjanlar açıklanacak. 24-25 ağustosta ''tercihte yükselme'' için başvuru alınacak ve 1 eylülde sonuçlar duyurulacak. 2-4 eylül arasında da tercihte yükselme sonucunda yerleşmeye hak kazanan adayların kayıtları yapılacak.
    öte yandan öss tercih formlarının teslimi için de süre dün başladı. Adaylar, 4 ağustos'a kadar tercih formlarını ösym'ye gönderecekler...
    Aa
    Hahaha
  • 24-07-2008, 17:35:29
    #9
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kardeşim Mert ve VMY nickinin asıl sahibi Vedat , Sonra RiG
    Beni unutmayın Bende varım