MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OKS'de 223.896 Puan yaptım.. Bu puan ile girebileceğim Avrupa Yakasında konteyjan açık kalsa profiloya veya beyoglu A.T.L.'lerine girebilirmiyim ?
bence buraya soracağına git dersanenin rehberliğine danış ya da okulunun.
emin ol oralar çok daha iyi ve aydınlatıcı olur senin için.