OKS Yerleştirme Sonuçları AZ SONRA Açıklanıyor! - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
OKS Yerleştirme Sonuçları AZ SONRA Açıklanıyor!
68
●
3.000
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
OKS Yerleştirme Sonuçları AZ SONRA Açıklanıyor!
İlk
2
3
4
5
6
7
8
24-07-2008, 18:22:38
#55
MeyT
RiG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 302 puanla giremedim sen mi gircen ..
Sadece sordum, gireceğim diye birşey demedim..
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ek kontejyana başvur
Ek kontejyan derken nasıl yapabiliriz ?
24-07-2008, 18:23:38
#56
hayaletimsi
390 la hiç iryere giremedim:
24-07-2008, 18:25:10
#57
MeyT
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
390 la hiç iryere giremedim:
Şaka gibi
390 puanla guzel bir A.T. Liselerine girebilirdin
24-07-2008, 18:25:24
#58
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim böle küfür etcem simdi meb e 453 le Çemberlitaş geldi :@
OKS-TM Puanı : 453.100
OKS-MF Puanı : 442.782
Sonuç 3608 : KODLU OKULU ASİL KAZANDINIZ.
Kazandığı Okul Adı : Çemberlitaş Anadolu Lisesi
24-07-2008, 18:26:52
#59
hayaletimsi
TheConqueror adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim böle küfür etcem simdi meb e 453 le Çemberlitaş geldi :@
OKS-TM Puanı : 453.100
OKS-MF Puanı : 442.782
Sonuç 3608 : KODLU OKULU ASİL KAZANDINIZ.
Kazandığı Okul Adı : Çemberlitaş Anadolu Lisesi
ben 2. yi beklicem sende öle yap
24-07-2008, 18:29:11
#60
TheConqueror
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 2. yi beklicem sende öle yap
Ya 2.tercih çok riskli açıkta kalma ihtimali var
24-07-2008, 18:29:13
#61
MeyT
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 2. yi beklicem sende öle yap
Bende mi öyle yapsam
Dipnot: Sanki çok büyük bir puan almışımda
24-07-2008, 18:31:27
#62
MeyT
OKS'de 223.896 Puan yaptım.. Bu puan ile girebileceğim Avrupa Yakasında konteyjan açık kalsa profiloya veya beyoglu A.T.L.'lerine girebilirmiyim ?
24-07-2008, 18:32:13
#63
RDY
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben girdim kuzenimin sonuca baktım. Çok iyi biyer bekliyorduk düşüğü geldi . Herhalde herkes coşturmuş bu sene
coşturma değil, sorular kolay olduğu için netler 95 ile 100 arasına yığılmış resemen.
kuzenim 91 net ile uşak fene giremedi
İlk
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler