• 24-07-2008, 18:22:38
    #55
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 302 puanla giremedim sen mi gircen ..
    Sadece sordum, gireceğim diye birşey demedim..


    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek kontejyana başvur
    Ek kontejyan derken nasıl yapabiliriz ?
  • 24-07-2008, 18:23:38
    #56
    390 la hiç iryere giremedim:
  • 24-07-2008, 18:25:10
    #57
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    390 la hiç iryere giremedim:
    Şaka gibi 390 puanla guzel bir A.T. Liselerine girebilirdin
  • 24-07-2008, 18:25:24
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim böle küfür etcem simdi meb e 453 le Çemberlitaş geldi :@

    OKS-TM Puanı : 453.100
    OKS-MF Puanı : 442.782
    Sonuç 3608 : KODLU OKULU ASİL KAZANDINIZ.
    Kazandığı Okul Adı : Çemberlitaş Anadolu Lisesi
  • 24-07-2008, 18:26:52
    #59
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim böle küfür etcem simdi meb e 453 le Çemberlitaş geldi :@

    OKS-TM Puanı : 453.100
    OKS-MF Puanı : 442.782
    Sonuç 3608 : KODLU OKULU ASİL KAZANDINIZ.
    Kazandığı Okul Adı : Çemberlitaş Anadolu Lisesi
    ben 2. yi beklicem sende öle yap
  • 24-07-2008, 18:29:11
    #60
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2. yi beklicem sende öle yap
    Ya 2.tercih çok riskli açıkta kalma ihtimali var
  • 24-07-2008, 18:29:13
    #61
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 2. yi beklicem sende öle yap
    Bende mi öyle yapsam

    Dipnot: Sanki çok büyük bir puan almışımda
  • 24-07-2008, 18:31:27
    #62
    OKS'de 223.896 Puan yaptım.. Bu puan ile girebileceğim Avrupa Yakasında konteyjan açık kalsa profiloya veya beyoglu A.T.L.'lerine girebilirmiyim ?
  • 24-07-2008, 18:32:13
    #63
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben girdim kuzenimin sonuca baktım. Çok iyi biyer bekliyorduk düşüğü geldi . Herhalde herkes coşturmuş bu sene
    coşturma değil, sorular kolay olduğu için netler 95 ile 100 arasına yığılmış resemen.

    kuzenim 91 net ile uşak fene giremedi