• 17-04-2019, 14:27:22
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    var hocam çok denk geldim ilk indiğinde havaya ateş et biraz etrafına gelip seni vurmuyor sıkıyor filan ama çok ıskalıyor onlar botmuş
    botları vurup vurup kendi kendime havalara mı giriyomuşum ben keşke konuyu açmasaydım daha ne kadar rezil olacam du bakalım
  • 17-04-2019, 15:42:05
    #38
    ilk çıktığı zamanlarda 3 ay oynadım evin içine saklanıyorudum 30 dk adam geçmiyordu bir uçak sesi arada sırada o kadar mobil ile pcnin farkı yok mobil zaten daha dinamik olduğu için çok tutuldu günlük cirosu 100 bin doları bulmuştu en son şimdi dahada artmış olabilir
  • 17-04-2019, 15:45:30
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Bir sürü makro kullanıyor herifler o yüzden.
    PUBG Desktop'da 4-5 kere 1. oldum. 1 tanesi SOLO olmak üzere.
    En önemlisi 7.1 Kulaklığın olcak, yoksa direk öperler.
    2. si de Mouse için makrolar var, silah tepmesini falan ayarlıyorsun.
    3. sü de Takım olarak girmezsen, bir zevk almazsın.

    Mobilini oynamadım hiç.
  • 17-04-2019, 15:54:04
    #40
    ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sürü makro kullanıyor herifler o yüzden.
    PUBG Desktop'da 4-5 kere 1. oldum. 1 tanesi SOLO olmak üzere.
    En önemlisi 7.1 Kulaklığın olcak, yoksa direk öperler.
    2. si de Mouse için makrolar var, silah tepmesini falan ayarlıyorsun.
    3. sü de Takım olarak girmezsen, bir zevk almazsın.

    Mobilini oynamadım hiç.
    Mobile ile steam sürüm arasında dağlar uçurumlar var. mobilede her şeyi yerden otomatik topluyo, silahların apartlarını otomatik takılıyo, mesala kafanda seviye 1 kask var yerde seviye 2 varsa otomatik bir üstüyle değiştiriyo, kapıları yaklaşınca otomatik açıyo, kurşun geldiğinde hangi yönden geldiyse ekranın o tarafından kırmızılık çıkıyo, sana ateş eden adamı haritada gösteriyor, yakınlarında yürüyen düşmanı haritada gösteriyor, araçları gösteriyor. yani mobile sürüm tamamen gırgır amaçlı yapılmış mobile sürüm oynayıp iyi dereceler yapan biri dur bide steam sürüm alıyım orda da show yapıyım derse rezil rüsva olur
  • 17-04-2019, 16:13:22
    #41
    ya bende mobilde sıkındım daha doğrusu boynum ağrıyor eğilmekten.
    Pcde oynayım dedim.
    Benim anakart msi 880 gma - e45
    İşlemci Phenom II X2 3.2 Ghz x2 processor
    Fakat bende ekran kartı yok daha doğrusu bir tane 2. el aldım Geforce 9400gt sürekli hata veriyor galiba uyumlu değil
    Bana bu tencent games den indirdiğimiz pubg yi donmadan açabileceğim uygunfiyatlı ekran kartı önerirmisin yada ne tavsiyeedersiniz mobil oynamaktan boyun fıtığ olacam
  • 17-04-2019, 16:40:33
    #42
    Bende ilk basladigimda vuramiyordum ama sonradan ogrendim ama emulatordeki kadar kill alinmiyor o yuzden ara sira oynuyorum
  • 17-04-2019, 17:24:53
    #43
    ben de yaklaşık 15-20 oyunda 1-2 adam vurabilmiştim. ama biraz oynamaya devam edince adam vurmaya başlıyorsun. sesleri daha iyi kestiriyorsun. ateş gelince haritada kırmızı ile görmek gerçekçiliği öldürüyor bence.
  • 17-04-2019, 18:50:00
    #44
    ben henüz oynamadım pc versiyonunu ama kozmikkarınca diye bir kanal var o adam iyi oynuyo. bende kuracam inş yakın zamanda. deneyip bakalım.
    • harddepo
    harddepo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-04-2019, 19:09:30
    #45
    mobilde aim helper var çünkü pc de yok . emuletörden girince karşındakiler mobilden oynuyor x2 daha kolay oluyor hem aim helper hem mouse klavye. pc de herkes eşit.

    Not: emülatörden girince emulatörden girenler eşleşiyor demeyin öyle birşey yok yada oyundaki herkes bot.