Bir sürü makro kullanıyor herifler o yüzden.
PUBG Desktop'da 4-5 kere 1. oldum. 1 tanesi SOLO olmak üzere.
En önemlisi 7.1 Kulaklığın olcak, yoksa direk öperler.
2. si de Mouse için makrolar var, silah tepmesini falan ayarlıyorsun.
3. sü de Takım olarak girmezsen, bir zevk almazsın.
Mobilini oynamadım hiç.