PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var hocam çok denk geldim ilk indiğinde havaya ateş et biraz etrafına gelip seni vurmuyor sıkıyor filan ama çok ıskalıyor onlar botmuş
botları vurup vurup kendi kendime havalara mı giriyomuşum ben keşke konuyu açmasaydım daha ne kadar rezil olacam du bakalım