mobilde aim helper var çünkü pc de yok . emuletörden girince karşındakiler mobilden oynuyor x2 daha kolay oluyor hem aim helper hem mouse klavye. pc de herkes eşit.
Not: emülatörden girince emulatörden girenler eşleşiyor demeyin öyle birşey yok yada oyundaki herkes bot.