ozgunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sürü makro kullanıyor herifler o yüzden.
PUBG Desktop'da 4-5 kere 1. oldum. 1 tanesi SOLO olmak üzere.
En önemlisi 7.1 Kulaklığın olcak, yoksa direk öperler.
2. si de Mouse için makrolar var, silah tepmesini falan ayarlıyorsun.
3. sü de Takım olarak girmezsen, bir zevk almazsın.

Mobilini oynamadım hiç.
Mobile ile steam sürüm arasında dağlar uçurumlar var. mobilede her şeyi yerden otomatik topluyo, silahların apartlarını otomatik takılıyo, mesala kafanda seviye 1 kask var yerde seviye 2 varsa otomatik bir üstüyle değiştiriyo, kapıları yaklaşınca otomatik açıyo, kurşun geldiğinde hangi yönden geldiyse ekranın o tarafından kırmızılık çıkıyo, sana ateş eden adamı haritada gösteriyor, yakınlarında yürüyen düşmanı haritada gösteriyor, araçları gösteriyor. yani mobile sürüm tamamen gırgır amaçlı yapılmış mobile sürüm oynayıp iyi dereceler yapan biri dur bide steam sürüm alıyım orda da show yapıyım derse rezil rüsva olur