• 11-04-2019, 20:49:31
    #1
    Freelance olarak haber editörlüğü yapıyorım. Bir müşterim bugün müjdeyi verdi. Ben haberini yazdım. Fotoğraflarını felan gördüm 10 numara olmuş. Müşterime daha fazla detay vermeyeceğime, fotoğraf ve alan adını paylaşmama konusunda söz verdim. Belki 2019 sonu belki 2020 ne zaman çıkar bilmiyorum. Alan adı natroya göre 25bin dolar. Neler düşünüyorsunuz? Türkiye’nin bir mail adresine ihtiyacı var mı?
    Edit
    Çok seviyeli fikirler sunduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Teknolojik gelişmeleri ben de sizin gibi takip ediyorum. Turkcell posta konusunda bir adım atıyor. Gelişmeleri göreceğiz.
  • 11-04-2019, 20:52:46
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Yok.
  • 11-04-2019, 20:53:04
    #3
    Gmail varken ne gerek vardı ki! Hepsinin ortak özelliği datayı kullanmak zaten.
  • 11-04-2019, 20:54:44
    #4
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    10 sene önce olsaydı bir şeyler söyleyebilirdim. Ancak pek bir ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum.
  • 11-04-2019, 20:55:49
    #5
    ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gmail varken ne gerek vardı ki! Hepsinin ortak özelliği datayı kullanmak zaten.
    Bilmiyorum hocam ama şunu söylemem de sorun yoktur umarım, Turkcell’in yakında böyle bir girişim yapacağını tahmin ediyorum.
  • 11-04-2019, 20:57:37
    #6
    Her yerden her siteden kolay bir şekilde mail hesabı açılırken Türkiye'nin mail adresi olarak lanse edilecek durum için geç kalındığını düşünüyorum. Şu anda açılsa bile pek fazla talep görmeyecek. Bu hesaptan mail açılsa bile çok fazla aktif olarak kullanılmayacağı kanısındayım.
  • 11-04-2019, 20:58:21
    #7
    Turkcell'in son girişimi yerli arama motorunu gördük bu ülkede böyle haberleri ciddiye alasım gelmiyor.
  • 11-04-2019, 21:00:11
    #8
    Gmail varken adı bile okunmaz gerekli de değil Gmail gibi bir sistemden daha iyi olmayacağı olamayacağı da net zaten
  • 11-04-2019, 21:01:44
    #9
    Bence gereklidir çünkü artık veri çok önemli bir şey haline geldi. En azından bizim verilerimiz bizim ülkede kalır.