Freelance olarak haber editörlüğü yapıyorım. Bir müşterim bugün müjdeyi verdi. Ben haberini yazdım. Fotoğraflarını felan gördüm 10 numara olmuş. Müşterime daha fazla detay vermeyeceğime, fotoğraf ve alan adını paylaşmama konusunda söz verdim. Belki 2019 sonu belki 2020 ne zaman çıkar bilmiyorum. Alan adı natroya göre 25bin dolar. Neler düşünüyorsunuz? Türkiye’nin bir mail adresine ihtiyacı var mı?
Edit
Çok seviyeli fikirler sunduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Teknolojik gelişmeleri ben de sizin gibi takip ediyorum. Turkcell posta konusunda bir adım atıyor. Gelişmeleri göreceğiz.
Türkiye’nin mail adresi açılıyor
82
●3.819
- 11-04-2019, 20:49:31
- 11-04-2019, 20:53:04Gmail varken ne gerek vardı ki! Hepsinin ortak özelliği datayı kullanmak zaten.
- 11-04-2019, 20:55:49Bilmiyorum hocam ama şunu söylemem de sorun yoktur umarım, Turkcell’in yakında böyle bir girişim yapacağını tahmin ediyorum.ahmetcem96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2019, 20:57:37Her yerden her siteden kolay bir şekilde mail hesabı açılırken Türkiye'nin mail adresi olarak lanse edilecek durum için geç kalındığını düşünüyorum. Şu anda açılsa bile pek fazla talep görmeyecek. Bu hesaptan mail açılsa bile çok fazla aktif olarak kullanılmayacağı kanısındayım.
- 11-04-2019, 21:00:11Gmail varken adı bile okunmaz gerekli de değil Gmail gibi bir sistemden daha iyi olmayacağı olamayacağı da net zaten