Bu tür girişimler bana hep "devleti söğüşlemeye çalışan dev şirketler" gibi geliyor. Şimdi yerli ve milli eposta diye devletten bir ton yatırım alırlar ve o eposta sistemi açılır fakat asla kullanılmadan kapanır.
Olan bizim vergilere oluyor her seferinde.
Türkiyenin mail adresi açılıyor
82
●3.819
- 11-04-2019, 22:37:54Üyeliği durdurulduEposta.com hayırlı olsun diyebilir miyiz o zaman? @islamzeki; ne diyorsun tespitimiz doğru mudur sence
- 11-04-2019, 23:00:20Sen bilgili bi abiye benziyorsun. Doğrudur.Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2019, 23:19:20Haber editörüm ama bugün yetiştirmem gereken 22 tane makale vardı. Neden önyargılı konuşuyorsunuz üzüldüm bu yorumunuzafikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben konuştum, 7 haneli rakam istemiş dolar bazında. E-postadan daha güzel bir alan adına sahipaCadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-04-2019, 23:24:38Theres no secret. I worked really hard on my idea to get it as good as I could, and then knocked on door after door.
I ended up showing my idea to 1200 people.
900 said no.
300 people showed some interest.
Only 85 people actually did anything.
30 took a serious look.
And 11 made me a multi-millionaire.
Bill Gates
Çoğunluk her zaman doğru sonucu vermez. Saygılar - 11-04-2019, 23:44:05Ulke olarak sanayi devrimini kacirdik zamaninda ve icinde bulundugumuz yillarda kacan bilisim devrimine de cok uzuluyorum. Adamlarin facebook u Whatsapp i bizim Tupras tan degerli bunun farkina varmak gerek...
