• 11-04-2019, 23:46:32
    #37
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulke olarak sanayi devrimini kacirdik zamaninda ve icinde bulundugumuz yillarda kacan bilisim devrimine de cok uzuluyorum. Adamlarin facebook u Whatsapp i bizim Tupras tan degerli bunun farkina varmak gerek...
    Facebook’u 2.5 milyar insan kullanıyormuş. Bunun 1 milyarı fake olsa 1.5 milyar büyük bir rakam. Haklısınız
  • 11-04-2019, 23:49:02
    #38
    Turkcell in mobil ödeme konusunda büyümesi gerek devletin önünü açması gerek bu konuda. Birbirimize kolay para gönderme alma ödeme yapma ...

    Eposta olayı boşuna haryacakları para olur artık çok geç. o 7 rakamlı para isteyen arkadaş da umarım havasını alır hiç para ödemezler.
    • entriko
    entriko bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-04-2019, 23:53:07
    #39
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell in mobil ödeme konusunda büyümesi gerek devletin önünü açması gerek bu konuda. Birbirimize kolay para gönderme alma ödeme yapma ...

    Eposta olayı boşuna haryacakları para olur artık çok geç. o 7 rakamlı para isteyen arkadaş da umarım havasını alır hiç para ödemezler.
    Habere göre Turlcell 2 milyar harcamış. Gelişmeleri teknoloji sever olarak takip ediyoruz
  • 11-04-2019, 23:54:37
    #40
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulke olarak sanayi devrimini kacirdik zamaninda ve icinde bulundugumuz yillarda kacan bilisim devrimine de cok uzuluyorum. Adamlarin facebook u Whatsapp i bizim Tupras tan degerli bunun farkina varmak gerek...
    sanayi devriminden sonra osmanlı yıkıldı yapay zekayla birlikte biz yıkılacaz gibi.
  • 11-04-2019, 23:59:41
    #41
    Altyapıv e proje sahibi Turkcell
    Turkcell bayisi olarak mail geldi çok yakında diye sanırım bu o oluyor
  • 12-04-2019, 00:01:23
    #42
    Yesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altyapıv e proje sahibi Turkcell
    Turkcell bayisi olarak mail geldi çok yakında diye sanırım bu o oluyor
    Hayırlı olsun bakalım teknolojik gelişmeler bizi nereye götürecek.
  • 12-04-2019, 00:09:27
    #43
    Tutmaz çünkü biz türkler sürdürülebilir işler ortaya koymuyoruz. Hadi deneyelim tutmazsa kapatırız diyoruz ama müşteri odaklı bakıp 1 kişi bile varsa bu işi yürütelim diyemiyoruz.
    Kendi adıma kullanmam bu maili neden çünkü 2-3 yıla kapanmayacağını garanti edemezler e postada benim hedefim bir yere örneğin başvuru mail bile göndersem 10 yıl sonra bile o maille bana ulaşılabilsin isterim, ama kapanması muhtemelen bir sisteme girip neden bu maille işlerimi yürüteyim.
    Turkcell bugüne kadar harika işler yaptı ama hep kapattı tutsa bile kapattı geçti, akıllı telefon yokken symbian telefonlardayken mobil online oyunu vardı onu bile tamamen kapattılar kullanıcıları hiçe sayıp oyüzden tutmayacaktır
  • 12-04-2019, 00:11:54
    #44
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutmaz çünkü biz türkler sürdürülebilir işler ortaya koymuyoruz. Hadi deneyelim tutmazsa kapatırız diyoruz ama müşteri odaklı bakıp 1 kişi bile varsa bu işi yürütelim diyemiyoruz.
    Kendi adıma kullanmam bu maili neden çünkü 2-3 yıla kapanmayacağını garanti edemezler e postada benim hedefim bir yere örneğin başvuru mail bile göndersem 10 yıl sonra bile o maille bana ulaşılabilsin isterim, ama kapanması muhtemelen bir sisteme girip neden bu maille işlerimi yürüteyim.
    Turkcell bugüne kadar harika işler yaptı ama hep kapattı tutsa bile kapattı geçti, akıllı telefon yokken symbian telefonlardayken mobil online oyunu vardı onu bile tamamen kapattılar kullanıcıları hiçe sayıp oyüzden tutmayacaktır
    Haklısınız hocam biraz gazla çalışıyoruz. Buna büyük bir yatırım yapmış 2 milyar Türk lirası az değil. Devletteki memurlar kullanırsa belki tutma ihtimali vardır. Umutlu olmaya çalışıyorum. Başka şeyler tuttu denemek lazım
  • 12-04-2019, 00:19:30
    #45
    Telekom şirketleri girişimleri arttırdı ama farklı farklı alanlarda dahada arttırması lazım tabi bütçe işi