Daniel1336 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiyenin mail adresi açılıyor
82
●3.819
- 11-04-2019, 23:46:32Facebooku 2.5 milyar insan kullanıyormuş. Bunun 1 milyarı fake olsa 1.5 milyar büyük bir rakam. Haklısınız
- 11-04-2019, 23:49:02Turkcell in mobil ödeme konusunda büyümesi gerek devletin önünü açması gerek bu konuda. Birbirimize kolay para gönderme alma ödeme yapma ...
Eposta olayı boşuna haryacakları para olur artık çok geç. o 7 rakamlı para isteyen arkadaş da umarım havasını alır hiç para ödemezler. - 11-04-2019, 23:53:07Habere göre Turlcell 2 milyar harcamış. Gelişmeleri teknoloji sever olarak takip ediyoruzMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2019, 23:54:37sanayi devriminden sonra osmanlı yıkıldı yapay zekayla birlikte biz yıkılacaz gibi.Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2019, 00:01:23Hayırlı olsun bakalım teknolojik gelişmeler bizi nereye götürecek.Yesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2019, 00:09:27Tutmaz çünkü biz türkler sürdürülebilir işler ortaya koymuyoruz. Hadi deneyelim tutmazsa kapatırız diyoruz ama müşteri odaklı bakıp 1 kişi bile varsa bu işi yürütelim diyemiyoruz.
Kendi adıma kullanmam bu maili neden çünkü 2-3 yıla kapanmayacağını garanti edemezler e postada benim hedefim bir yere örneğin başvuru mail bile göndersem 10 yıl sonra bile o maille bana ulaşılabilsin isterim, ama kapanması muhtemelen bir sisteme girip neden bu maille işlerimi yürüteyim.
Turkcell bugüne kadar harika işler yaptı ama hep kapattı tutsa bile kapattı geçti, akıllı telefon yokken symbian telefonlardayken mobil online oyunu vardı onu bile tamamen kapattılar kullanıcıları hiçe sayıp oyüzden tutmayacaktır - 12-04-2019, 00:11:54Haklısınız hocam biraz gazla çalışıyoruz. Buna büyük bir yatırım yapmış 2 milyar Türk lirası az değil. Devletteki memurlar kullanırsa belki tutma ihtimali vardır. Umutlu olmaya çalışıyorum. Başka şeyler tuttu denemek lazımSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
