Ulke olarak sanayi devrimini kacirdik zamaninda ve icinde bulundugumuz yillarda kacan bilisim devrimine de cok uzuluyorum. Adamlarin facebook u Whatsapp i bizim Tupras tan degerli bunun farkina varmak gerek...
Facebooku 2.5 milyar insan kullanıyormuş. Bunun 1 milyarı fake olsa 1.5 milyar büyük bir rakam. Haklısınız