Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell in mobil ödeme konusunda büyümesi gerek devletin önünü açması gerek bu konuda. Birbirimize kolay para gönderme alma ödeme yapma ...

Eposta olayı boşuna haryacakları para olur artık çok geç. o 7 rakamlı para isteyen arkadaş da umarım havasını alır hiç para ödemezler.
Habere göre Turlcell 2 milyar harcamış. Gelişmeleri teknoloji sever olarak takip ediyoruz