Her yerden her siteden kolay bir şekilde mail hesabı açılırken Türkiye'nin mail adresi olarak lanse edilecek durum için geç kalındığını düşünüyorum. Şu anda açılsa bile pek fazla talep görmeyecek. Bu hesaptan mail açılsa bile çok fazla aktif olarak kullanılmayacağı kanısındayım.