Freelance olarak haber editörlüğü yapıyorım. Bir müşterim bugün müjdeyi verdi. Ben haberini yazdım. Fotoğraflarını felan gördüm 10 numara olmuş. Müşterime daha fazla detay vermeyeceğime, fotoğraf ve alan adını paylaşmama konusunda söz verdim. Belki 2019 sonu belki 2020 ne zaman çıkar bilmiyorum. Alan adı natroya göre 25bin dolar. Neler düşünüyorsunuz? Türkiyenin bir mail adresine ihtiyacı var mı?
Edit
Çok seviyeli fikirler sunduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Teknolojik gelişmeleri ben de sizin gibi takip ediyorum. Turkcell posta konusunda bir adım atıyor. Gelişmeleri göreceğiz.