armut sitesinden basım işleri yapıyordum ki hala devam ediyorum.
4.000 kartvizit 5.000 broşür siparişi almıştım tam 8 10 kez tasarım değişiklikleri yaptım.
Kağıdı alıcam kapora yatırmanız gerekiyor dedim.
3 5 Gün oyaladı sonrasında ücretin yarısını havale yaptı kağıdı aldım.
Sonrasında işleri aldı. Ödeme yapmadı.
Allah tan kağıt parasını almıştım ne zar ne kar ölece gitti