• 27-03-2019, 13:36:04
    #55
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence fena bitmemiş, buna dolandırma diyemeyiz.




    Alan adı neydi hocam ?
    idotatlises.com

    Yardımcısı forum üyesiydi, banlandı.
  • 27-03-2019, 13:37:45
    #56
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    idotatlises.com

    Yardımcısı forum üyesiydi, banlandı.
    Vay be şaşırdım. Özel değilse ne kadara anlaşmıştınız hocam.
  • 27-03-2019, 14:58:34
    #57
    Herhalde hayatımda bir kere dolandırıldım...
    Beşiktaş'ta otururken alt kattaki öğrenciler bir akşam ellerinde parfüm kapımı çaldılar..
    Halbuki biliyorum taklit hepsi ama samimiyet de var ya.. Yapmazlar bana diyorum.
    Bandrolü hologramı hepsi yerinde. Neyse uzatmayayım şimdinin parasıyla bir 50-60 TL mi vermiştim.
  • 27-03-2019, 15:43:37
    #58
    armut sitesinden basım işleri yapıyordum ki hala devam ediyorum.
    4.000 kartvizit 5.000 broşür siparişi almıştım tam 8 10 kez tasarım değişiklikleri yaptım.
    Kağıdı alıcam kapora yatırmanız gerekiyor dedim.
    3 5 Gün oyaladı sonrasında ücretin yarısını havale yaptı kağıdı aldım.
    Sonrasında işleri aldı. Ödeme yapmadı.
    Allah tan kağıt parasını almıştım ne zar ne kar ölece gitti
  • 27-03-2019, 16:55:40
    #59
    Bundan 15 yıl önce tema yaptırıcaktım bir adamla anlaştım sanaldan tema yapımcısıydı ozaman 500 tl para vermiştim nasıl bir site olacağınıda tarif etmiştim adam bana wordpressin hazır temalarını ufak ufak editleyip buyrun alın temanız demişti) Tabi uçtu 500 tl
  • 27-03-2019, 17:35:35
    #60
    2015 yılı , 2 adet adsense hesabım vardı. Aynı bilgisayardan girmiyeyim diye , 1 tanesine vds aldım. Ödemeye 2 gün kala , adsense hesabım çalındı. Çalan kişi de başka bir forumdan bana ulaşıp, "1500 TL ne l.n daha fazla kazanamadın mı" diye dalga geçmişti
    Hosting firmasına bildirdim, loglara baktılar.Vds'e benim dışımda biri girmiş , adsense hesabını da orda açık bırakmışım ordan çalmış. Hosting firmasından logları alıp savcılığa şikayet ettim ancak birşey çıkmadı.Neyse ki diğer hesaptan ödeme almıştım da biraz durumu hafifletmişti.
  • 27-03-2019, 17:49:17
    #61
    2007 yılıydı, Özer Altun o zamanın parasıyla 25 TL'mi çarpmıştı. Parayı alıp hosting hesabımı kapatıp, MSN'den silmişti. O gün bugündür gözü açık geziyorum.

    Yaş 14'tü, 25 TL büyük paraydı.

    Edit: @cleiner; benimki de IRCd hosting ücretiydi. Aynı adam olabilir mi? Seni dolandıran kimdi hocam? Bu Özer Sky-Dancer'ı falan taklit eden, modüllerini satmaya çalışan biriydi aynı zamanda. 25 TL kaptırmıştım ama onu piyasaya çıkamaz hale sokmuştum. Lantar, IRCForumları... Bütün mecralarda adını çıkardım.
  • 27-03-2019, 17:58:04
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yurt dışı bahis sitelerinden oyun oynayan varsa dikkatli olun çok bilindik bir sitenin kopya sayfasını yapmışlar isteyen olursa adresi pm atarım dikkatli olun
  • 27-03-2019, 18:21:04
    #63
    CrazyBunny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı bahis sitelerinden oyun oynayan varsa dikkatli olun çok bilindik bir sitenin kopya sayfasını yapmışlar isteyen olursa adresi pm atarım dikkatli olun
    skrill.org
    skrill üzerinden çok ************** yapan var. 350 euro dolandırıldım...