2015 yılı , 2 adet adsense hesabım vardı. Aynı bilgisayardan girmiyeyim diye , 1 tanesine vds aldım. Ödemeye 2 gün kala , adsense hesabım çalındı. Çalan kişi de başka bir forumdan bana ulaşıp, "1500 TL ne l.n daha fazla kazanamadın mı" diye dalga geçmişti
Hosting firmasına bildirdim, loglara baktılar.Vds'e benim dışımda biri girmiş , adsense hesabını da orda açık bırakmışım ordan çalmış. Hosting firmasından logları alıp savcılığa şikayet ettim ancak birşey çıkmadı.Neyse ki diğer hesaptan ödeme almıştım da biraz durumu hafifletmişti.