• 26-03-2019, 23:22:14
    #37
    r10 şifrem ve bütün mail şifrelerim bir de adsense şifrem gitmişti r10 hacklendiğinde.Nasıl geri aldım hatırlamıyorum.
  • 26-03-2019, 23:24:31
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Şaka maka hiç dolandırılmadım ha

    Seyit Çağlı bi denesene bakayım, sen beceremezsen kimse beceremez.

    WhatsApp : 0 545 738 49 18
  • 26-03-2019, 23:27:03
    #39
    Üniversitede 200 lira bir arkadaşım dolandırmıştı. + bide 2 tshirt 1 pantolonu çaldı gitti namussuz.
  • 26-03-2019, 23:34:42
    #40
    forumda biri 50 tl logo parası atıcam yarın demişti 2-3 kişiden ödeme aldım o gün o adamın kim olduğunu hatırlamıyorum parayıda atmadı mesajlarda silindi
    eğer mesajı görüyorsan 50 tl mi at hocam öğrenci adamız
  • 27-03-2019, 00:11:18
    #41
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şükür hiç dolandırılmadım 😄
    Murat Aydın bunu beğendi (Eskiler bilir)
  • 27-03-2019, 00:14:31
    #42
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversitede 200 lira bir arkadaşım dolandırmıştı. + bide 2 tshirt 1 pantolonu çaldı gitti namussuz.
    O nasıl bir dolandırılma şekli nasıl oldu olay parayı verdikten sonra bir daha görüşmediniz herhalde
  • 27-03-2019, 00:19:11
    #43
    Metin 2 yi saymazsak geçen yıl başka bir platformda makaleci 600 TL çarptı. İlk başlar da iyi güzel çalışıyorduk sıkıntısız iş yapıyordu sonra fazla iş vermeye başladım makaleleri kontrol etmeyi de. Iraktım güven olunca. Tabi sonrası 600 TL yi sagligabiradim sitesinin makalelerini copy paste olarak almak için vermiş olduk
  • 27-03-2019, 00:56:28
    #44
    2014 yılında ArtiEksi denen üye 930 TL takmıştı bana, hiç unutmam o günden beri...
  • 27-03-2019, 03:50:59
    #45
    2003 yılında 40 milyon lira Dolandırıldım.
    İrc sunucusu alacaktım, kişinin adına yolladık ismini yanlış yazmışız kargocuda vermiş.
    Adam ben almadım diyor, kargocu verdik diyor. Parayı kargo ile yollamıştı o zamanlar şimdi ki gibi EFT olayları yoktu.
    Haram zıkım olsun o zaman ne heveslerimi kırmıştı.. Asgari ücretin 230 milyon olduğu zamanlar yani az bir bedel değildi.



    ++Altı sıfır atılınca 40tl - asgari ücret de 230 lira