• 26-03-2019, 19:45:15
    #28
    17 yada 18 yaşımda dolandırıldım.
  • 26-03-2019, 20:00:58
    #29
    istanbul bağcılardan hayalimdeki mazda 323 aldım galerici al çok uzun süre kullan dedi sıkıntı çıkmaz dedi sadece elektrik sorunu çıkar dedi aldım 20 dk sonra yolda kaldık hahah
  • 26-03-2019, 20:02:40
    #30
    Twitter scripti alacaktım. Mevcut sitenin SS'ine paintten logoyu ekleyip yollamıştı hazırlanıyor diye. Daha haber alamadım. 50 TL
    Daha r10 üyeliğim yoktu.
  • 26-03-2019, 20:11:45
    #31
    knight onlinede iron necklace icin 400 tl verdim. Adam telefonu kapadi. Allah din uzerine Yarim saat kendini ovmustu. Boyle *** yiyecegi belliydi 😃🤣
  • 26-03-2019, 21:41:23
    #32
    Metin2'de Sana item kopyalamayı öğreteyim mi diyip dolunayımı calmışlardı
  • 26-03-2019, 21:47:12
    #33
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2'de Sana item kopyalamayı öğreteyim mi diyip dolunayımı calmışlardı
    Metin 2 mağdurları artıyor
  • 26-03-2019, 21:48:09
    #34
    Knight onlinede item çoğaltma hilesine kanmıştım 8-9 sene önce
  • 26-03-2019, 21:48:28
    #35
    onurc4kir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin 2 mağdurları artıyor
    bu sayede hayatta kötülerin mutlu olacağını iyilerin her zaman kaybedeceğini öğrenmiştim
  • 26-03-2019, 23:12:44
    #36
    Küçük miktarlarda ticaret ve işlem yaptığım için çok şükür daha önce hiç dol*ndırılmadım.
    Zaten kişi konuşmasından kendini belli ediyor yeterince, dikkatli olmanızı öneririm.