İlk Kez Ne Zaman Doland*rıldınız ?
68
●3.529
- 26-03-2019, 20:02:40Twitter scripti alacaktım. Mevcut sitenin SS'ine paintten logoyu ekleyip yollamıştı hazırlanıyor diye. Daha haber alamadım. 50 TL

Daha r10 üyeliğim yoktu. - 26-03-2019, 21:47:12Metin 2 mağdurları artıyorphpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2019, 21:48:28bu sayede hayatta kötülerin mutlu olacağını iyilerin her zaman kaybedeceğini öğrenmiştimonurc4kir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2019, 23:12:44Küçük miktarlarda ticaret ve işlem yaptığım için çok şükür daha önce hiç dol*ndırılmadım.
Zaten kişi konuşmasından kendini belli ediyor yeterince, dikkatli olmanızı öneririm.
