Herhalde hayatımda bir kere dolandırıldım...
Beşiktaş'ta otururken alt kattaki öğrenciler bir akşam ellerinde parfüm kapımı çaldılar..
Halbuki biliyorum taklit hepsi ama samimiyet de var ya.. Yapmazlar bana diyorum.
Bandrolü hologramı hepsi yerinde. Neyse uzatmayayım şimdinin parasıyla bir 50-60 TL mi vermiştim.