Sizce Türkçe konuşmak zor mu? :) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Türkçe konuşmak zor mu? :)
37
●
1.333
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Türkçe konuşmak zor mu? :)
1
2
3
4
5
Anket
Türkçe konuşmak zor mu ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
59
Türkçe konuşmak zor mu ?
Evet
%64,41 (38 Oy)
Hayır
%35,59 (21 Oy)
15-03-2019, 11:29:51
#37
fatii
igtr.net
baymobile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bol okumak diksiyon üzerine çalışmak lazım yoksa günlük kelime kullanım haznemiz 300 400 zaten bununla iyi bir konuşmadan bahsedilemez
aslında doğru 😊bazı şeylerde bazen kelime bulamıyoz
15-03-2019, 11:39:30
#38
Coin_Adami
Yabancıların özellikle Amerikalıların söylediğine göre, Genelde Türkçeyi ilk duyduklarında su şırıltısını anımsatıyormuş. SŞŞŞŞÇÇÇŞŞSŞŞSSsS gibi. Demekki cümlelerimizde çok ş ve ç harflerini kullanıyoruz.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler