Yabancıların özellikle Amerikalıların söylediğine göre, Genelde Türkçeyi ilk duyduklarında su şırıltısını anımsatıyormuş. SŞŞŞŞÇÇÇŞŞSŞŞSSsS gibi. Demekki cümlelerimizde çok ş ve ç harflerini kullanıyoruz.