• 10-03-2019, 01:11:17
    #10
    Kurumsal PLUS
    Bu iş bu şekilde olmaz ki ama
  • 10-03-2019, 01:12:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    şöyle bir osmanlı diyeti vardı yanlış hatırlamıyorsam,
    günde 40 zeytin, 40 gün sürüyor ve hergün bir zeytin azalıyor
    1. 40 zeytin
    2. 39 zeytin
    3. 38 zeytin
    4. 37 zeytin
    ..
    40. 1 zeytin

    bu denenebilir, nefsi terbiye eder vs derler. ama illa ki doktora danışın.
  • 10-03-2019, 01:14:22
    #12
    Git Diş teli taktır benim gibi 10 kilo ver rahat yemek yiyemiyorum artık açlıkta hissetmiyorum midem kücüldü :F
  • 10-03-2019, 01:14:28
    #13
    Buna benzeyen isveç diyeti var ama ileride sorun çıkartıyor. Kısa sürede zayıflatıyor ama ileride daha da fazla kilo almanızı sağlıyor. Diyetisyene gidin bence.
  • 10-03-2019, 01:17:49
    #14
    Dediğin şekilde zayıflanmaz. Zayıfladığını zannedersin fakat kaybettiğin kiloyu geri alırsın.
    Senelerdir 70-80 kilo arasında gidip geliyorum. Yine abarttım yemeyi 78 Kiloya ulaştım yakında diyete başlarım 70'e inerim.

    Yaptığım şey şu: Almam gereken kalori miktarı: 2500 ise , günlük: 1500 diye sınırlıyorum + Spor yapıyorum ( Spor'da 500 kalori yaktıysam ) 1500+250 yapıyorum: 1750 Kalori günlük alıyorsam. 1250 Kalori'de yakmış oluyorum. Yiyecekleri'de yağ oranı düşük , protein ağırlıklı besleniyorum.Bol bol'da su ve yeşil çay içiyorum. İllaki yanlışım vardır fakat pek bir zararını görmedim
  • 10-03-2019, 01:25:06
    #15
    Hocam selam,

    Bunun ismi "Water Fasting" veya Su Orucu, genelde insanlar 20 gün yapıyorlar. Okuyabilirsiniz internette YouTube'da da yapanların videoları var İngilizce biliyorsanız, özellikle 5. günden sonrası için inanılmaz bir deneyim diyorlar, yapanlar hayatlarının en iyi 20 günü olduğunu söylüyorlar ama bunlar daha çok kilo vermek için değil, psikolojik katkıları için, nefsi terbiye bir şekil olarak söyleniyor.

    Siz de bir araştırabilirsiniz

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Şu zamanlarda çok fazla kilo aldım. Açgözlülükten canım ne isterse yiyorum, her gün dışarıdan söylüyorum. Kendimi fazla şımarttığımı düşünüyorum. Bu yüzden bu sistemi denemek istiyorum.
    Herhangi bir sağlık sorunum yok. 10.03.2019 Pazar'dan 17.03.2019'a kadar bu sistemi deneyeceğim.

    10.03.2019
    Kilo: 80
    Boy:170
    VKI: 27.7

    Bu konuda tecrübelerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.