Hocam selam,

Bunun ismi "Water Fasting" veya Su Orucu, genelde insanlar 20 gün yapıyorlar. Okuyabilirsiniz internette YouTube'da da yapanların videoları var İngilizce biliyorsanız, özellikle 5. günden sonrası için inanılmaz bir deneyim diyorlar, yapanlar hayatlarının en iyi 20 günü olduğunu söylüyorlar ama bunlar daha çok kilo vermek için değil, psikolojik katkıları için, nefsi terbiye bir şekil olarak söyleniyor.

Siz de bir araştırabilirsiniz

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Şu zamanlarda çok fazla kilo aldım. Açgözlülükten canım ne isterse yiyorum, her gün dışarıdan söylüyorum. Kendimi fazla şımarttığımı düşünüyorum. Bu yüzden bu sistemi denemek istiyorum.
Herhangi bir sağlık sorunum yok. 10.03.2019 Pazar'dan 17.03.2019'a kadar bu sistemi deneyeceğim.

10.03.2019
Kilo: 80
Boy:170
VKI: 27.7

Bu konuda tecrübelerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.