Dediğin şekilde zayıflanmaz. Zayıfladığını zannedersin fakat kaybettiğin kiloyu geri alırsın.
Senelerdir 70-80 kilo arasında gidip geliyorum. Yine abarttım yemeyi 78 Kiloya ulaştım yakında diyete başlarım 70'e inerim.
Yaptığım şey şu: Almam gereken kalori miktarı: 2500 ise , günlük: 1500 diye sınırlıyorum + Spor yapıyorum ( Spor'da 500 kalori yaktıysam ) 1500+250 yapıyorum: 1750 Kalori günlük alıyorsam. 1250 Kalori'de yakmış oluyorum. Yiyecekleri'de yağ oranı düşük , protein ağırlıklı besleniyorum.Bol bol'da su ve yeşil çay içiyorum. İllaki yanlışım vardır fakat pek bir zararını görmedim