• 04-03-2019, 09:18:04
    #10
    zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu vergi ödeme işi nasıl oluyor. Nereye ödüyoruz ve neye istinaden. Benim ürünler yolda, başıma gelecekleri önceden bilmek istedim. İşlem sırası nedir ?
    Ptt deki kargocu abimiz sizden kapıda alır.
  • 04-03-2019, 09:19:43
    #11
    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ptt deki kargocu abimiz sizden kapıda alır.
    Gümrüğe gidip para falan vermemiz gerekmiyor yani değil mi ?
  • 04-03-2019, 09:27:20
    #12
    zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrüğe gidip para falan vermemiz gerekmiyor yani değil mi ?
    Bu her ürün için gecerli değil. Kanımca taşımayacak durumda olan (ağır) ürünler bilerek yollanmıyor. Bu konuyu bilen birinin cevaplaması daha doğru olur. telefon ekranı ve rc arabam vergi ile gelmişti ayakustu hallettik.
  • 04-03-2019, 09:38:10
    #13
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep 50 tl lik ............
    Bu sefer o bile kurtarmıyor 150 tl lik alacaksın ki 5tl içinde erisin

    zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu vergi ödeme işi nasıl oluyor. Nereye ödüyoruz ve neye istinaden. Benim ürünler yolda, başıma gelecekleri önceden bilmek istedim. İşlem sırası nedir ?
    Aynı şu şekilde sanki sen türkiyede internetten bir ürün almışsın kargo ücreti sana ait olarak. Kargocu abimiz gelince 6 tl kargo ücreti vardı senaryosuna sadece kargo ücreti yerine Vergi vardı diye duyacaksın.


    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu her ürün için gecerli değil. Kanımca taşımayacak durumda olan (ağır) ürünler bilerek yollanmıyor. Bu konuyu bilen birinin cevaplaması daha doğru olur. telefon ekranı ve rc arabam vergi ile gelmişti ayakustu hallettik.
    50 cenltlik plastik ürüne bile geldiyse o iş değişir. Sizin başınıza gelen olaylar bakanın konuşmasından önceydi. bakan 1 hafta olmadı söyleyeli yılda 26 milyon zarf geliyor bu nedir diye.
  • 04-03-2019, 09:38:44
    #14
    SEO & PR 5421044962
    Tamda ürün almak isterken kötü oldu bende şans yok
  • 04-03-2019, 09:44:05
    #15
    Tamamen vergiyle kalkınan bir ülkeyiz. Her zaman vatandaşa destek yerine köstek olunuyor. Hakkımızı nasıl arayacağız biz? Eyvallah tabiki Devlet kalkınsın, vergimizi verelim iyi hoş da, e siz bizi azıcık düşünmüyorsunuz be kardeşim?
  • 04-03-2019, 09:46:50
    #16
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sefer o bile kurtarmıyor 150 tl lik alacaksın ki 5tl içinde erisin



    Aynı şu şekilde sanki sen türkiyede internetten bir ürün almışsın kargo ücreti sana ait olarak. Kargocu abimiz gelince 6 tl kargo ücreti vardı senaryosuna sadece kargo ücreti yerine Vergi vardı diye duyacaksın.




    50 cenltlik plastik ürüne bile geldiyse o iş değişir. Sizin başınıza gelen olaylar bakanın konuşmasından önceydi. bakan 1 hafta olmadı söyleyeli yılda 26 milyon zarf geliyor bu nedir diye.
    Bakın burası çok önemli yılda 26 millyoonnn zarf geliyor ülkemize 26.000.000 x 5TL= 130.000.000TL yüzotuzmilyon
  • 04-03-2019, 10:04:01
    #17
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın burası çok önemli yılda 26 millyoonnn zarf geliyor ülkemize 26.000.000 x 5TL= 130.000.000TL yüzotuzmilyon
    130 milyon azmış 3-5 milyar dolar olacak şekilde olsa iyiymiş
  • 04-03-2019, 11:55:49
    #18
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın burası çok önemli yılda 26 millyoonnn zarf geliyor ülkemize 26.000.000 x 5TL= 130.000.000TL yüzotuzmilyon
    Bunun şerefine bir smoothie içilir şimdi