Tamamen vergiyle kalkınan bir ülkeyiz. Her zaman vatandaşa destek yerine köstek olunuyor. Hakkımızı nasıl arayacağız biz? Eyvallah tabiki Devlet kalkınsın, vergimizi verelim iyi hoş da, e siz bizi azıcık düşünmüyorsunuz be kardeşim?