Arkadaşlar Paket büyüklüğü ve 22 Euro sınırına uysak bile bir şey farketmedi. Her paketin üstüne 4,5 TL Gümrük sunum ücreti , 0,70 TL Damga vergisi Toplam 5,20 TL para ödedim paket başı.
Arkadaşın biri 0,50 cente ekran koruyucu almış. 2,5 tl lik mala 5,2 TL vergi eklemişler :/
EKLEME: Arkadaşlar bugün boyut olarak büyük ve tutar olarak yüksek miktarda paket geldi. İlginçtirki vergi almadılar.. Bende neye göre olduğunu çözemedim hala.
Aliexpress Paketlerime Tek Tek Vergi Geldi...
41
●3.715
- 04-03-2019, 09:02:01
- 04-03-2019, 09:11:41
- 04-03-2019, 09:16:19Hocam bu vergi ödeme işi nasıl oluyor. Nereye ödüyoruz ve neye istinaden. Benim ürünler yolda, başıma gelecekleri önceden bilmek istedim. İşlem sırası nedir ?uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzuldugum tek nokta kurunun yaninda yasin da yanmasi gerisi zerre umrumda degil