• 04-03-2019, 09:02:01
    #1
    Arkadaşlar Paket büyüklüğü ve 22 Euro sınırına uysak bile bir şey farketmedi. Her paketin üstüne 4,5 TL Gümrük sunum ücreti , 0,70 TL Damga vergisi Toplam 5,20 TL para ödedim paket başı.

    Arkadaşın biri 0,50 cente ekran koruyucu almış. 2,5 tl lik mala 5,2 TL vergi eklemişler :/

    EKLEME: Arkadaşlar bugün boyut olarak büyük ve tutar olarak yüksek miktarda paket geldi. İlginçtirki vergi almadılar.. Bende neye göre olduğunu çözemedim hala.
  • 04-03-2019, 09:04:49
    #2
    urun getirmenin onune gectiler iste kimse kucuk seyler getirmez artik uzuldugum tek nokta kurunun yaninda yasin da yanmasi gerisi zerre umrumda degil
  • 04-03-2019, 09:05:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Halk halinden memnun olduğu sürece daha çok düzülürüz.
  • 04-03-2019, 09:06:48
    #4
    Ben hep 50 tl lik ............
  • 04-03-2019, 09:07:45
    #5
    Vay arkadaş kırk yılda bi sipariş verdim, onda da vergi ödeyecez desene
  • 04-03-2019, 09:09:16
    #6
    +70 tane kargo var beklemedeyiz
  • 04-03-2019, 09:11:41
    #7
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +70 tane kargo var beklemedeyiz

    70x5,2 = Güzel Para
  • 04-03-2019, 09:13:42
    #8
    Çin dolarla iyi mücadele ediyor. Devletin vergileri indirip,yurtta olmayan ihtiyacımızı Çin'den karşılamamız iyi olurdu.
  • 04-03-2019, 09:16:19
    #9
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Paket büyüklüğü ve 22 Euro sınırına uysak bile bir şey farketmedi. Her paketin üstüne 4,5 TL Gümrük vergisi 0,70 TL Damga vergisi Toplam 5,20 TL para ödedim paket başı.

    Arkadaşın biri 0,50 cente ekran koruyucu almış. 2,5 tl lik mala 5,2 TL vergi eklemişler :/
    Hocam bu vergi ödeme işi nasıl oluyor. Nereye ödüyoruz ve neye istinaden. Benim ürünler yolda, başıma gelecekleri önceden bilmek istedim. İşlem sırası nedir ?