Arkadaşlar Paket büyüklüğü ve 22 Euro sınırına uysak bile bir şey farketmedi. Her paketin üstüne 4,5 TL Gümrük vergisi 0,70 TL Damga vergisi Toplam 5,20 TL para ödedim paket başı.
Arkadaşın biri 0,50 cente ekran koruyucu almış. 2,5 tl lik mala 5,2 TL vergi eklemişler :/
Hocam bu vergi ödeme işi nasıl oluyor. Nereye ödüyoruz ve neye istinaden. Benim ürünler yolda, başıma gelecekleri önceden bilmek istedim. İşlem sırası nedir ?