zaynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümrüğe gidip para falan vermemiz gerekmiyor yani değil mi ?
Bu her ürün için gecerli değil. Kanımca taşımayacak durumda olan (ağır) ürünler bilerek yollanmıyor. Bu konuyu bilen birinin cevaplaması daha doğru olur. telefon ekranı ve rc arabam vergi ile gelmişti ayakustu hallettik.