7 aylık bebeğim kendini. geriye doğru
veya dizlerini karnına çekerek kasıyor neden böle yapıyor anlamadım aklım durdu
doktor birşeyi yok dedi çok sağlıklı dedi ama ben halen anlamıyorum tercübesi olan bilgi verebilirmi aklım durdu neden çocuk kendini kasıyor
Bebek kendini kasıyor (Aklımı Oynatacam )
40
●12.703
- 02-03-2019, 18:00:46Eğer ki karnına çekiyorsa dizlerini gazı olabilir diye düşünüyorum.
- 02-03-2019, 18:01:15Rabbim acısını ne size nede tüm insanlık alemine hiç bir zaman göstermesin - Amin.aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah güzel ömürler ve sağlık verir inşallah. Çocuklarda kasılmalar meydana gelmesi normaldir çünkü 12 aylık olana kadar durmadan gelişiyor ve büyüyorlar. Bu nedenle kasılmaları normaldir ( Bu bilgiyi baba olmak adlı eserlerden okudum ) - 02-03-2019, 18:04:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gaz sancısıdır hocam. Önemli bir şey değildir.
Dizlerinizin üzerine yüz üstü yatırıp sırtını ovun. Gaz çıkarana kadar devam edin.
Muhtemelen bebeğinize su vermeye başlamışsınızdır. Suyuna bir iki damla sirke veya limon suyu damlatıp veriniz rahatlayacaktır.
Bunun haricinde boş biberon emmesine müsade etmeyiniz. Bir de eğer anne emziriyorsa, annenin yediği şeylere dikkat etmesi gerekiyor. Gaz sancısı genelde annenin yediği şeylerden olur. - 02-03-2019, 18:06:04benimde 7 aylık bir oğlum var öncelikle Allah hepsine uzun ömür versin. benim 3. cocuğum ilk 2 cocugumda hic problem yoktu. ama bu 3. canavar cıkdı. kucakda durmuyor sinirleniyor aglıyor. hele bir diş cıkarmaya basladi 1 aydır anamızı aglatıyor. Normaldir cocukların o şekilde kasmaları kendilerini. cenin pozizyonunda rahat hissediyordur kendini. Gazini atmasında yardımcı oluyordur. Birde cocugunuzu cok kucakda gezdirmeyin yerlerde dursun biraz. Cocuğun yürüme yada emekleme içgüdüsü baslamak üzeredir. Biraz yerlerde gezsin cocugunuz.aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm cocuklarımda aynı sey oldu kucagıma alıyorum geriye dogru atıyorlar kendilerini. Korkucak birsey yoktur.