7 aylık bebeğim kendini. geriye doğru
veya dizlerini karnına çekerek kasıyor neden böle yapıyor anlamadım aklım durdu
doktor birşeyi yok dedi çok sağlıklı dedi ama ben halen anlamıyorum tercübesi olan bilgi verebilirmi aklım durdu neden çocuk kendini kasıyor
benimde 7 aylık bir oğlum var öncelikle Allah hepsine uzun ömür versin. benim 3. cocuğum ilk 2 cocugumda hic problem yoktu. ama bu 3. canavar cıkdı. kucakda durmuyor sinirleniyor aglıyor. hele bir diş cıkarmaya basladi 1 aydır anamızı aglatıyor. Normaldir cocukların o şekilde kasmaları kendilerini. cenin pozizyonunda rahat hissediyordur kendini. Gazini atmasında yardımcı oluyordur. Birde cocugunuzu cok kucakda gezdirmeyin yerlerde dursun biraz. Cocuğun yürüme yada emekleme içgüdüsü baslamak üzeredir. Biraz yerlerde gezsin cocugunuz.
tüm cocuklarımda aynı sey oldu kucagıma alıyorum geriye dogru atıyorlar kendilerini. Korkucak birsey yoktur.