aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 aylık bebeğim kendini. geriye doğru
veya dizlerini karnına çekerek kasıyor neden böle yapıyor anlamadım aklım durdu
doktor birşeyi yok dedi çok sağlıklı dedi ama ben halen anlamıyorum tercübesi olan bilgi verebilirmi aklım durdu neden çocuk kendini kasıyor
Rabbim acısını ne size nede tüm insanlık alemine hiç bir zaman göstermesin - Amin.

Allah güzel ömürler ve sağlık verir inşallah. Çocuklarda kasılmalar meydana gelmesi normaldir çünkü 12 aylık olana kadar durmadan gelişiyor ve büyüyorlar. Bu nedenle kasılmaları normaldir ( Bu bilgiyi baba olmak adlı eserlerden okudum )