7 aylık bebeğim kendini. geriye doğru
veya dizlerini karnına çekerek kasıyor neden böle yapıyor anlamadım aklım durdu
doktor birşeyi yok dedi çok sağlıklı dedi ama ben halen anlamıyorum tercübesi olan bilgi verebilirmi aklım durdu neden çocuk kendini kasıyor