• 14-02-2019, 01:18:20
    #10
    ilk sen değilsin, sonda sen olmazsın dikkat et
  • 14-02-2019, 01:19:42
    #11
    sReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tek size özel değil hocam R10 benide seviyor

    İkili oynuyor sanırım

    Şaka bir yana Ara ara ortadan geçen böcük yapıyor o sürprizleri.

    Onun üzerine mouse'u getirdiğiniz zaman çıkan bir yazıdır
    bu itiraf hiç olmamalıydı!
  • 14-02-2019, 01:20:08
    #12
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    sen doğum gününde gör.
  • 14-02-2019, 01:20:20
    #13
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynısını bana da yazıyo inanma üyeleri siteye bağlamak için yapmışlar güzel taktik radmin
    r10 Kendine gel neler yapıyorsun sen!



    berattanriverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk sen değilsin, sonda sen olmazsın dikkat et
    r10 üyelikleri kapatabilirmi rica etsem bu duygusal anın son üyesi olabilmek istiyorum! r10 daha çok etkilemen gerekiyo şimdi



    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen doğum gününde gör.
    bana daha bi özgüven geldi şuan
  • 14-02-2019, 01:22:33
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LVEMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 Kendine gel neler yapıyorsun sen!




    r10 üyelikleri kapatabilirmi rica etsem bu duygusal anın son üyesi olabilmek istiyorum! r10 daha çok etkilemen gerekiyo şimdi
    hayatında hiç sevgi görmemiş üyeler bunu görünce hemen bağlanıyo siteye buranın yönetimi cin gibi neler neler yapıyolar
  • 14-02-2019, 01:23:55
    #15
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatında hiç sevgi görmemiş üyeler bunu görünce hemen bağlanıyo siteye buranın yönetimi cin gibi neler neler yapıyolar
    beni tamamen etkiledi şuan hoş oldum r10'a bundan sonraki hayatım seninle r10! bana daha fazlasını ver



    konuyu adminlere ve moderatörlere kapatabiliyormuyuz? ben yavaştan böyle alttan bi korkunc bi fon müziği eşliğinde acaba banlanırmı korkusu sardı. buda r10 kaybetme korkusu sanırım.
  • 14-02-2019, 01:26:49
    #16
    LVEMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    konuyu adminlere ve moderatörlere kapatabiliyormuyuz? ben yavaştan böyle alttan bi korkunc bi fon müziği eşliğinde acaba banlanırmı korkusu sardı. buda r10 kaybetme korkusu sanırım.
    yukarda konu işlemleri var ordan kapattırabilirsin duruma göre işte baktın mal batıya doğru kayıyo kapattır hafiften ıslık çalarak uzaklaş
  • 14-02-2019, 01:28:49
    #17
    Ama bilmiyor ki coşkun abi onun class'ına başka bir kızın ismini yazdığını Yakamıyorum çünkü sigara içmiyorum benim yerimede yakın.
  • 14-02-2019, 01:28:52
    #18
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarda konu işlemleri var ordan kapattırabilirsin duruma göre işte baktın mal batıya doğru kayıyo kapattır hafiften ıslık çalarak uzaklaş
    ben bu sevginin peşini bırkmam! r10 sende bana karşı boş değilsin lütfen beni bu kadarimle baş başa bırakın işte tam burda burak king - yanıyoruz şarkısı açıldı hiç hoş bir durum içersinde değilim.



    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama bilmiyor ki coşkun abi onun class'ına başka bir kızın ismini yazdığını Yakamıyorum çünkü sigara içmiyorum benim yerimede yakın.
    r10 avukatları vardı değil mi ? bu kişiden şikayetçiyim. hayallerimle oynuyor