aynısını bana da yazıyo inanma

üyeleri siteye bağlamak için yapmışlar güzel taktik radmin
r10 Kendine gel neler yapıyorsun sen!

ilk sen değilsin, sonda sen olmazsın dikkat et
r10 üyelikleri kapatabilirmi rica etsem bu duygusal anın son üyesi olabilmek istiyorum! r10 daha çok etkilemen gerekiyo şimdi

bana daha bi özgüven geldi şuan