WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynısını bana da yazıyo inanma üyeleri siteye bağlamak için yapmışlar güzel taktik radmin
r10 Kendine gel neler yapıyorsun sen!



berattanriverdi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk sen değilsin, sonda sen olmazsın dikkat et
r10 üyelikleri kapatabilirmi rica etsem bu duygusal anın son üyesi olabilmek istiyorum! r10 daha çok etkilemen gerekiyo şimdi



Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen doğum gününde gör.
bana daha bi özgüven geldi şuan