yukarda konu işlemleri var ordan kapattırabilirsin duruma göre işte baktın mal batıya doğru kayıyo kapattır hafiften ıslık çalarak uzaklaş

ben bu sevginin peşini bırkmam! r10 sende bana karşı boş değilsin lütfen beni bu kadarimle baş başa bırakın işte tam burda burak king - yanıyoruz şarkısı açıldı hiç hoş bir durum içersinde değilim.

Ama bilmiyor ki coşkun abi onun class'ına başka bir kızın ismini yazdığını

Yakamıyorum çünkü sigara içmiyorum benim yerimede yakın.
r10 avukatları vardı değil mi ? bu kişiden şikayetçiyim. hayallerimle oynuyor