WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukarda konu işlemleri var ordan kapattırabilirsin duruma göre işte baktın mal batıya doğru kayıyo kapattır hafiften ıslık çalarak uzaklaş
ben bu sevginin peşini bırkmam! r10 sende bana karşı boş değilsin lütfen beni bu kadarimle baş başa bırakın işte tam burda burak king - yanıyoruz şarkısı açıldı hiç hoş bir durum içersinde değilim.



ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bilmiyor ki coşkun abi onun class'ına başka bir kızın ismini yazdığını Yakamıyorum çünkü sigara içmiyorum benim yerimede yakın.
r10 avukatları vardı değil mi ? bu kişiden şikayetçiyim. hayallerimle oynuyor