konuyu adminlere ve moderatörlere kapatabiliyormuyuz? ben yavaştan böyle alttan bi korkunc bi fon müziği eşliğinde acaba banlanırmı korkusu sardı. buda r10 kaybetme korkusu sanırım.
yukarda konu işlemleri var ordan kapattırabilirsin duruma göre işte baktın mal batıya doğru kayıyo kapattır hafiften ıslık çalarak uzaklaş