• 14-02-2019, 02:33:04
    #28
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yinemi.
    tamam itiraf ediyorum bu sefer sadece ben ve r10 (biz) yani!
  • 14-02-2019, 04:48:16
    #29
    iyisite.NET
    O yüzden yıllardır kopamadım ya bu meredten.
  • 14-02-2019, 05:23:09
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada böyle diyo


  • 14-02-2019, 09:11:37
    #31
    olur öyle şeyler
  • 14-02-2019, 09:34:26
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şişşttttt !
    Uğraşmayın Sebastian ile bakayım !
  • 14-02-2019, 09:43:01
    #33
    Yıl olmuş 2018 halen Sebastiyan'ı tanımayan var
  • 14-02-2019, 09:48:14
    #34
    r10 hepimize yürüyor
  • 15-02-2019, 14:02:33
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seboooo
  • 15-02-2019, 14:08:19
    #36
    R10'da her ay açılan konular;
    1- Sebastiyan
    2- Tartışma
    3- Şikayet