Anket Ülkenin Ekonomik Gidişatından Memnun musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 448
Ülkenin Ekonomik Gidişatından Memnun musunuz?
Evet, Allah'a şükür durumumuz iyi.
%7,37 (33 Oy)
Hayır, ülkemizin durumu içler acısı.
%73,88 (331 Oy)
Kendi yağımızda kavruluyoruz, ne iyi ne kötü.
%18,75 (84 Oy)
  • 16-02-2019, 17:06:28
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla Alaska'ya gittim, dünyanın öbür ucuna. Kilise yardım dağıtıyordu, sırf müslümanız diye domuz eti yerine sığır eti verdiler.
    Siz müslümansınız size bunu verelim diye.
    Kendi kuruntularınızı kendinize saklayın.
    Dünyada artık hiç kimse dininden ırkından dolayı birbirine 2.sınıf muamele yapmıyor.

    Türkiye'den dışarı çıkmamış adam gelip burada yurtdışında size şöyle yaparlar diyor. Komik duruyorsun yapma.

    Ar unsuru demişsin, hiç televizyon izlemiyorsun heralde ?
    Yok halamla birlikte oldum, yok amcamla beraber oldum, ardı arkası kesilmeyen ahlaksızlık haberlerinden ben yıldım..
    Twitter'da eş değiştirmeler neler neler dönüyor. Hala tutmuş ahlak diyorsun ya çok gülüyorum buna.
    Avrupadan daha AHLAKSIZ bir milletiz. Bunu bi kabul edin.
    Edemiyorsan git Anadoluya bir süre yaşa, dönen olaylara inanamazsın.
    Dayısıyla evlendirilen 13 yaşındaki çocuklardan tut, birbirleriyle beraber olan akrabalar.
    Baldız baldan tatlıdır diye bir sözümüz var, bu niye söylenmiş bi düşün.
    Bu kadar ahlaksızız.

    Şeref unsuru demişsin, hemen her gün gazetede birileri birilerini öldürüyor. Sevdiklerini katlediyor.
    Bak bugünün haberi :

    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/so...durdu-41119159
    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/de...afana-41118688
    Devamı için gündemi takip edebilirsin...

    Sen hangi ülkede yaşıyorsun bilmiyorum ama şu PEMBE GÖZLÜKLERİNİ çıkarıp bak dünyaya.


    AHLAK ve DİN kavramı sadece dillerde.
    Git bi Konya'ya Mevlana'nın şehrine. Oradaki bayanlara sor bakalım, erkekleri nasılmış Konya'nın?
    Duyduklarına inanamazsın.
    Hatta daha gerçekçi örnekle git, yanına eşini al, sevgilini al öyle git.
    Gözleriyle soyuyorlar. İnanamazsın.
    Mevlana'nın şehrinin bu kadar ahlaksız olabileceğine.

    Ne güzel demişsin, bak bir sürü örnek vermişsin...
    Bunları yapanlar müslüman mı? yoksa kimliğinde müslüman yazanlar mı ?
    Bu söylediklerinin hangilerini Allah yapın demiş ?
    Hangilerinden sakınmazsanız cehennem azabı sizi bekliyor demiş ?
    Ben Erzurum'luyum orda burda yaşa demene gerek yok, Erzurumda da , Mersinde de , İstanbulda da, İzmirde de Ankarada da yaşadım....

    Senin belki hiç görmeyeceğin kadar rezillikleri de gördüm...
    80 milyon insanın yaşadığı bir ülkedeyiz, o söylediklerinden ibaret bir ülke değiliz..
    Bize öğretilen bizim yaşadığımız islamda eşin sana Allah'ın bir emanetidir ve Allah'ın emanetine en güzel şekilde sahip çıkman farz kılınmıştır..
    Çocuklarını islam itikadı üzerine yetiştirmez isen yarın mahşerde onlar da senin yakana yapışır diye öğütlenmiştir.
    Evine haram para getirirsen ve bu parayı ailene rızık yaparsan eğer, ne eşinden ne de çocuklarından dört dörtlük bir insan olmasını bekleme diye öğütlenmiştir.
    O dediğin kilise vb hayır kurumu diye böbürlendiğin kişiler afrikada neler yaptı, hristiyan yapamadıklarına neler yaptı biliyoruz... Avrupa dediğin yerin medeniyetinin altındaki kan gölünden haberin yok ise veya görmezden geliyorsan bu senin ayıbın..
    5 milyona yalın savaştan kaçıp bize sığınan suriyelileri insan yerine koymayıp evlerine dönsünler dersin, burdaki o merhameti görmezsin, ama orda 2 tas yemek dağıttılar diye göklere çıkarırsın hristiyanları..
    Amerika'da kızılderililer gibi doğaya, insana ve hayvanlara merhametli olan bir topluluğu katledip, bu katliamlarını meşru göstermek için sayısız kovboy filmi çekenleri alkışlarsın..
    Afrika'nın yer altı zenginlikleri için gözlerini kırpmadan sayısız insanı öldürenleri görmezsin..

    Petrol vb madenler için müslüman ülkelerde savaş çıkarıp, bu ülkeleri ekonomik gücü ile yöneten, kardeşi kardeşe kırdıran bir düzeni 200 yıldır dünyaya yayanları görmezsin..

    Daha bir sürü şey var yazılacak ama senin anlayacağın ancak anlamak istediğin kadarı olacak onu bildiğimden zamanımı boşa harcamak istemiyorum açıkçası..
  • 16-02-2019, 17:10:14
    #74
    Delidadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sadece beddua ederken aklına geliyorsa, emin ol o beddua tutar , tutar tutmasına ama sana tutar, başkasına değil...



    Farkımız da burada yatıyor aslında, biz iktidara yakın olan taraf, ne olursa olsun, Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin deriz, sizin gibi içinden lağım akanlar da böyle herkese o lağımı bulaştırma derdine girersiniz..



    Önce bi kendinize çeki düzen verin!

    İsteseniz de, istemeseniz de aynı gemiyle yol alıyoruz..

    Gemi batarsa herkes boÄŸulur...

    Bu ülke ayakları üstünde kalmazsa eğer dünyanın neresine gidersen git (senin gideceğin ülkeler yine hristiyan ülkeleri olacak eminim), Türk kimliği taşıdığın için sana ikinci sınıf insan muamelesi yaparlar ondan sonra..

    Ancak o zaman ah vah edersin de iş işten geçmiş olur...



    Eğer ki, siz yapılan doğru işe doğru, yanlışa yanlış demeyi öğrenirseniz, işte o zaman Erdoğan'ı destekleyen kesim de, yanlışlarına rağmen en doğrusu bu demeyi bırakır ve yanlışlarını gördüğü zaman bir şekilde bunu tepeye iletir..



    Siz böyle iyi kötü herşeye *** attıkça, Erdoğan'ı desteklemek de bizim boynumuzun borcu oluyor..



    Zira sizin destekledikleriniz gelse, kısa süreli bir ekonomik rahatlama olsa da, uzun vadede şeref, ar,kimlik gibi aslolan unsurlarımızı tekrar kaybedeceğimiz aşikar..
    Bazı cümleler hoşuma gidiyordu ki saçma sapan klasik akapı konuşmaları olana kadar.
    Hele en son cümlenin ar şeref vs
    Sana tek sorum bugüne kadar akapı yoktu ******** mi yaşadın namusuna bişe mi oldu baban mı belli değil...
    Bırakın bu saçma yalakalıkları önce yazdığını oku orda geçen "eğriye eğri doğruya doğru demeyi öğren" cümlesini uygula.
    At gözlüğünü çıkar.
    Dünya dış güçler ve akapı dan ibaret değil

    MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batıyı savunup durmayın eğer ki at gözlüğü takmıyorsanız. Ne kadar pislikleri varsa bize bulaştırıyorlar bizde geri kalmıyoruz. 13 yaşındaki çocuklar öpüşüyordu bir dizide şu gaga nın oynadığı dizide. Bizde de var ama biz pisliğimizi dünyaya yayalım diye uğraşmıyoruz. Yaptığından utanmak saklamak var gurur duyarak dünyaya ilan etmek var. Sen günaha giriyorsun adamlar azdıkça azıyor şeytanın halifesi olmuşlar. Amerika hükümetleri cia ile beraber çocuklar üzerinde deney yaptılar taciz tecavüz şiddet bunu deney halinde uyguladılar. Kişilik bölünmesine yol açarak istedikleri düşünceyi kolayca empoze edeceklerdi. ***** filmleri dedemle nenem çevirmiyor. ***** sektörü yahudiler tarafından para desteği alırlar. Toplumları böyle yozlaştırırlar içkisiydi filmleriydi uyuşturucusuydu. Bunları söyleyince kendinize bakın derler windows lisanslımı derler Bunlar günah işlemekten çok daha kötüdür şirk koşuyorlar insanları doğrudan uzaklaştırmak istiyorlar sebebinide erken kıyamet konusuna yorumlayanlar var. İnsanı ve yaratıcıyı aşağılama niyetindeler. Müslümanlar teröristtir diyen dedem mi. Her boku ye huzura çık affedilirsin ihtimal var ama yaratıcıya inadına zıt gidersen helak olursun. Geç efendi geç savunma batıyı bize. Batı tu kaka demiyorum ama yedikleri nane belli. Kiliselerde dönen dolaplardan haberin varmı?
    Batıyı savunan yok hocam herkes markete gider almak istediğini alır çıkar.
    Zihniyeti bozuk insanlar taciz, tecavüz, şiddet alır çünkü içinde yatan bir pislik var.
    Sen kliseleri bırakta camilerde dönen dolaplara bak.
    Bu tip yalaka pislik insanlar Müslüman'ım dedikçe ben Müslüman'ım demeye utanıyorum.
    Bence at gözlüklerini çıkarın sorguya önce kendinizden başlayın daha sonra amerigayı israili vs sorgulayın.

    MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-02-2019, 17:18:34
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rica ediyorum konuyu siyasete çekmeyelim, şimdi size karşı cevap gelecek doğal olarak, oradan bir tartışma çıkacak hiç gerek yok.
    Bu sorunun kendisi zaten siyasi
  • 16-02-2019, 17:30:01
    #76
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı cümleler hoşuma gidiyordu ki saçma sapan klasik akapı konuşmaları olana kadar.
    Hele en son cümlenin ar şeref vs
    Sana tek sorum bugüne kadar akapı yoktu ******** mi yaşadın namusuna bişe mi oldu baban mı belli değil...
    Bırakın bu saçma yalakalıkları önce yazdığını oku orda geçen "eğriye eğri doğruya doğru demeyi öğren" cümlesini uygula.
    At gözlüğünü çıkar.
    Dünya dış güçler ve akapı dan ibaret değil

    MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi





    Batıyı savunan yok hocam herkes markete gider almak istediğini alır çıkar.
    Zihniyeti bozuk insanlar taciz, tecavüz, şiddet alır çünkü içinde yatan bir pislik var.
    Sen kliseleri bırakta camilerde dönen dolaplara bak.
    Bu tip yalaka pislik insanlar Müslüman'ım dedikçe ben Müslüman'ım demeye utanıyorum.
    Bence at gözlüklerini çıkarın sorguya önce kendinizden başlayın daha sonra amerigayı israili vs sorgulayın.

    MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Kafaya takmışsın utanıyorum dediğini göre. Dinini değiştir en kısa sürede kendinle çelişme.
  • 16-02-2019, 17:38:43
    #77
    Delidadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sadece beddua ederken aklına geliyorsa, emin ol o beddua tutar , tutar tutmasına ama sana tutar, başkasına değil...

    Farkımız da burada yatıyor aslında, biz iktidara yakın olan taraf, ne olursa olsun, Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin deriz, sizin gibi içinden lağım akanlar da böyle herkese o lağımı bulaştırma derdine girersiniz..

    Önce bi kendinize çeki düzen verin!
    İsteseniz de, istemeseniz de aynı gemiyle yol alıyoruz..
    Gemi batarsa herkes boÄŸulur...
    Bu ülke ayakları üstünde kalmazsa eğer dünyanın neresine gidersen git (senin gideceğin ülkeler yine hristiyan ülkeleri olacak eminim), Türk kimliği taşıdığın için sana ikinci sınıf insan muamelesi yaparlar ondan sonra..
    Ancak o zaman ah vah edersin de iş işten geçmiş olur...

    Eğer ki, siz yapılan doğru işe doğru, yanlışa yanlış demeyi öğrenirseniz, işte o zaman Erdoğan'ı destekleyen kesim de, yanlışlarına rağmen en doğrusu bu demeyi bırakır ve yanlışlarını gördüğü zaman bir şekilde bunu tepeye iletir..

    Siz böyle iyi kötü herşeye *** attıkça, Erdoğan'ı desteklemek de bizim boynumuzun borcu oluyor..

    Zira sizin destekledikleriniz gelse, kısa süreli bir ekonomik rahatlama olsa da, uzun vadede şeref, ar,kimlik gibi aslolan unsurlarımızı tekrar kaybedeceğimiz aşikar..
    Zinayı suç olmaktan kim çıkardı? Cehape mi?
  • 16-02-2019, 17:39:10
    #78
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafaya takmışsın utanıyorum dediğini göre. Dinini değiştir en kısa sürede kendinle çelişme.
    Sizin gibi müslümanlar(?) olduğu sürece demem normal değil mi

    Dini tayyiple tanıyıp, peygamber ilan edenler varken demem normal değil mi

    Akapı dışındaki insanlar yavur veya hain ilan edilirken demem normal değil mi ?

    Biz çok hükümet çokta ŞAKŞAKÇI gördük sende onlar yok olacaksın birgün

    Benim dinimi değiştirmemi istediğinize göre sizde asıl dininizi ortaya koyun artık.Kimlik gizlemeyi bırakın

    MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-02-2019, 17:45:48
    #79
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zinayı suç olmaktan kim çıkardı? Cehape mi?



    https://www.youtube.com/watch?v=9oHAQ5xg0UM




    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi müslümanlar(?) olduğu sürece demem normal değil mi

    Dini tayyiple tanıyıp, peygamber ilan edenler varken demem normal değil mi

    Akapı dışındaki insanlar yavur veya hain ilan edilirken demem normal değil mi ?

    Biz çok hükümet çokta ŞAKŞAKÇI gördük sende onlar yok olacaksın birgün

    Benim dinimi değiştirmemi istediğinize göre sizde asıl dininizi ortaya koyun artık.Kimlik gizlemeyi bırakın

    MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hadi kendimizden başlayalım buyur sen başla önce.

    https://www.youtube.com/watch?v=hnqDtiKOZ0w
  • 16-02-2019, 17:57:06
    #80
    1. Video'da ne diyor anladın mı iyice?
    2. Kılıçdaroğlunun videosunu bana ne diye yolladın?
  • 16-02-2019, 17:58:06
    #81
    Hayretler içindeyim...

    300e karşı 30 memnun var..

    Ben %90 memnun çıkar diye bekliyordum, çok ilginç....