Kafaya takmışsın utanıyorum dediğini göre. Dinini değiştir en kısa sürede kendinle çelişme.
Sizin gibi müslümanlar(?) olduğu sürece demem normal değil mi
Dini tayyiple tanıyıp, peygamber ilan edenler varken demem normal değil mi
Akapı dışındaki insanlar yavur veya hain ilan edilirken demem normal değil mi ?
Biz çok hükümet çokta ŞAKŞAKÇI gördük sende onlar yok olacaksın birgün
Benim dinimi değiştirmemi istediğinize göre sizde asıl dininizi ortaya
koyun artık.Kimlik gizlemeyi bırakın
MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi