abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafaya takmışsın utanıyorum dediğini göre. Dinini değiştir en kısa sürede kendinle çelişme.
Sizin gibi müslümanlar(?) olduğu sürece demem normal değil mi

Dini tayyiple tanıyıp, peygamber ilan edenler varken demem normal değil mi

Akapı dışındaki insanlar yavur veya hain ilan edilirken demem normal değil mi ?

Biz çok hükümet çokta ŞAKŞAKÇI gördük sende onlar yok olacaksın birgün

Benim dinimi değiştirmemi istediğinize göre sizde asıl dininizi ortaya koyun artık.Kimlik gizlemeyi bırakın

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi