Delidadas25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah sadece beddua ederken aklına geliyorsa, emin ol o beddua tutar , tutar tutmasına ama sana tutar, başkasına değil...



Farkımız da burada yatıyor aslında, biz iktidara yakın olan taraf, ne olursa olsun, Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin deriz, sizin gibi içinden lağım akanlar da böyle herkese o lağımı bulaştırma derdine girersiniz..



Önce bi kendinize çeki düzen verin!

İsteseniz de, istemeseniz de aynı gemiyle yol alıyoruz..

Gemi batarsa herkes boğulur...

Bu ülke ayakları üstünde kalmazsa eğer dünyanın neresine gidersen git (senin gideceğin ülkeler yine hristiyan ülkeleri olacak eminim), Türk kimliği taşıdığın için sana ikinci sınıf insan muamelesi yaparlar ondan sonra..

Ancak o zaman ah vah edersin de iş işten geçmiş olur...



Eğer ki, siz yapılan doğru işe doğru, yanlışa yanlış demeyi öğrenirseniz, işte o zaman Erdoğan'ı destekleyen kesim de, yanlışlarına rağmen en doğrusu bu demeyi bırakır ve yanlışlarını gördüğü zaman bir şekilde bunu tepeye iletir..



Siz böyle iyi kötü herşeye *** attıkça, Erdoğan'ı desteklemek de bizim boynumuzun borcu oluyor..



Zira sizin destekledikleriniz gelse, kısa süreli bir ekonomik rahatlama olsa da, uzun vadede şeref, ar,kimlik gibi aslolan unsurlarımızı tekrar kaybedeceğimiz aşikar..
Bazı cümleler hoşuma gidiyordu ki saçma sapan klasik akapı konuşmaları olana kadar.
Hele en son cümlenin ar şeref vs
Sana tek sorum bugüne kadar akapı yoktu ******** mi yaşadın namusuna bişe mi oldu baban mı belli değil...
Bırakın bu saçma yalakalıkları önce yazdığını oku orda geçen "eğriye eğri doğruya doğru demeyi öğren" cümlesini uygula.
At gözlüğünü çıkar.
Dünya dış güçler ve akapı dan ibaret değil

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batıyı savunup durmayın eğer ki at gözlüğü takmıyorsanız. Ne kadar pislikleri varsa bize bulaştırıyorlar bizde geri kalmıyoruz. 13 yaşındaki çocuklar öpüşüyordu bir dizide şu gaga nın oynadığı dizide. Bizde de var ama biz pisliğimizi dünyaya yayalım diye uğraşmıyoruz. Yaptığından utanmak saklamak var gurur duyarak dünyaya ilan etmek var. Sen günaha giriyorsun adamlar azdıkça azıyor şeytanın halifesi olmuşlar. Amerika hükümetleri cia ile beraber çocuklar üzerinde deney yaptılar taciz tecavüz şiddet bunu deney halinde uyguladılar. Kişilik bölünmesine yol açarak istedikleri düşünceyi kolayca empoze edeceklerdi. ***** filmleri dedemle nenem çevirmiyor. ***** sektörü yahudiler tarafından para desteği alırlar. Toplumları böyle yozlaştırırlar içkisiydi filmleriydi uyuşturucusuydu. Bunları söyleyince kendinize bakın derler windows lisanslımı derler Bunlar günah işlemekten çok daha kötüdür şirk koşuyorlar insanları doğrudan uzaklaştırmak istiyorlar sebebinide erken kıyamet konusuna yorumlayanlar var. İnsanı ve yaratıcıyı aşağılama niyetindeler. Müslümanlar teröristtir diyen dedem mi. Her boku ye huzura çık affedilirsin ihtimal var ama yaratıcıya inadına zıt gidersen helak olursun. Geç efendi geç savunma batıyı bize. Batı tu kaka demiyorum ama yedikleri nane belli. Kiliselerde dönen dolaplardan haberin varmı?
Batıyı savunan yok hocam herkes markete gider almak istediğini alır çıkar.
Zihniyeti bozuk insanlar taciz, tecavüz, şiddet alır çünkü içinde yatan bir pislik var.
Sen kliseleri bırakta camilerde dönen dolaplara bak.
Bu tip yalaka pislik insanlar Müslüman'ım dedikçe ben Müslüman'ım demeye utanıyorum.
Bence at gözlüklerini çıkarın sorguya önce kendinizden başlayın daha sonra amerigayı israili vs sorgulayın.

MI 8 Lite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi