• 14-07-2008, 18:24:51
    #28
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    sende düzüne git ozaman düz meslek liseleride var
    Olm puanım tutuyormuş la baktım kılavuzdan
    Beraber gidebiliriz vedatla ATML'ye
  • 14-07-2008, 18:29:41
    #29
    Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu belirtmek lzım size anadolu liselerinde (meslek yad duz)
    yazılım okuyorsunuz diyelim. size yazılımı ogretmıyorlar. size temel kavramalrı anlatıyoralar anca ödevl veriyorlar kendiniz yapıyorsunz.
    bu çok doğru.örnek belirtmek gerekirse.
    10. sınıfta 1 ay işlemcileri 1 ay ramleri 1 ay anakartları tanıtıyorlar.gelmişinden geçmişine kadar bütün firmaları bütün modelleri tanıyorsun.
    11. sınıfta örnek ben web programlama seçtim. 2 ayda html öğreniyorsun.3 ay dreamweaver öğretiyorlar.geri kalan ayda ise asp.NET'e giriş yapıyorsun.
    hepsi temel kavramlar.Bunları biliyorsan lisede sınavlarda sorun yaşamazsın.Örnek 11. sınıf not ortalamam 98.4 idi.



    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olm puanım tutuyormuş la baktım kılavuzdan
    Beraber gidebiliriz vedatla ATML'ye
    benim gittiğim anadolu ticaret meslek lisesine 279 la insan aldılar.ben 380 ile okula 1. olarak girdim.bu sene bildiğim kadarı ile oks çoştu. onun için geçen seneden puanları ile plan yapmayın derim.
  • 14-07-2008, 18:30:51
    #30
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim gittiğim anadolu ticaret meslek lisesine 279 la insan aldılar.ben 380 ile okula 1. olarak girdim.bu sene bildiğim kadarı ile oks çoştu. onun için geçen seneden puanları ile plan yapmayın derim.
    ne zaman açıklanır ki bu yılın puanları
  • 14-07-2008, 18:40:41
    #31
    RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman açıklanır ki bu yılın puanları
    bu yılın puanları acıklanmaz.gider başvurursun.belirli bir konteyjan vardır.sizi en yüksek puandan en düşük puana doğru sıralarlar.80 konteyjanı var ise ilk 80 i alırlar.gerisi kalır.
    80. kişide okulun puanı olur.
  • 14-07-2008, 18:41:39
    #32
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yılın puanları acıklanmaz.gider başvurursun.belirli bir konteyjan vardır.sizi en yüksek puandan en düşük puana doğru sıralarlar.80 konteyjanı var ise ilk 80 i alırlar.gerisi kalır.
    80. kişide okulun puanı olur.
    sen çözmüşsün bu işi be
    helal valla.
  • 14-07-2008, 19:09:57
    #33
    Arkadaşlar bu ATML lerde sayısal görme oranı nedir ? Üniversitede bi bilgisayar bölümü için Sayısal olması lazım. Ve ATML lerde bu oran sanırsam çok düşük. Yani ileriye dönük bir oran değil..
  • 14-07-2008, 19:18:48
    #34
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Ne yapsak ne yapsak ne yapsak
  • 14-07-2008, 19:19:10
    #35
    404 puanla bizim burda(adanada) orta halli bir anadolu lisesine giriliyor.404 puanla istanbulda anadolu lisesi yokmu?eğer puanın tutuyorsa bir anadolu lisesini bence gitmen daha iyi olur eğitim açısından daha kaliteli.ben adanada orta düzeyde bir anadolu lisesinde okuyorum bizim gördüğümüz eğitim,ortam vs. açısından düz ve meslek liselerinden çok farklı.Yok illa bilgisayarla ilgili bir lisede okumak istiyorsan ordaki en iyi meslek lisesine gidebileceğini düşünüyorum..Gideceğin okul hakkında iyi araştırma yap,o lisede okuyanlara sor okulu vs. bilgi sahibi ol okul hakkında sonra en iyi seçimi yaparsın zaten
  • 14-07-2008, 19:19:15
    #36
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu ATML lerde sayısal görme oranı nedir ? Üniversitede bi bilgisayar bölümü için Sayısal olması lazım. Ve ATML lerde bu oran sanırsam çok düşük. Yani ileriye dönük bir oran değil..
    pazarlama sözel
    muhasebe eşit
    bilgisayar sayısal'dır.
    ATML'de şuan için en iyi yöntem ankara gazi üniversitesi bilgisayar öğretmenliği 4 yıllık.
    ama benim sayısalım çok süperdir dersen.bilgisayar mühendisliği okuma şansın var.

    şuanda meb meslek liselerinin sistemi değiştirip önlerini açmaya çalışıyor.
    sen öss'ye girene kadar 10 kere değişir bu oranlar.