• 15-07-2008, 00:09:21
    #46
    223 puanla nerelere birebilirim :}

    .# Biraz düşük, napalım :{

    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel senle Erkan Avcı Yada Profilo ATL ye gidelim
    223 puanla zor ama profiloya gidebilirsem bende gidecem
  • 15-07-2008, 00:10:54
    #47
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Vedat'la aynı liseye gidicez ama bakalım.
  • 15-07-2008, 00:23:01
    #48
    Üyeliği durduruldu
    eğer lisede bari bilgisayar okuyayım diyorsan sakın sakın endüstri mesleğe gitme. ticarete git benden sana abi tavsiyesi sonra çok pişman olursun
  • 15-07-2008, 00:36:42
    #49
    anadolu meslek lisesi bitirmiş biri olarak , önermem ...

    10 saat ders gördükten sonra ilk işiniz yemek yiyip uyumak olacaktır özellikle kışın ve yazın , sadece ilk bahar ve son bahar rahat olursunuz ( okulda uyursanız ayrı mesele )
  • 15-07-2008, 17:57:23
    #50
    Üyeliği durduruldu
    xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anadolu meslek lisesi bitirmiş biri olarak , önermem ...
    10 saat ders gördükten sonra ilk işiniz yemek yiyip uyumak olacaktır özellikle kışın ve yazın , sadece ilk bahar ve son bahar rahat olursunuz ( okulda uyursanız ayrı mesele )
    eheh aynen. geldiğim gibi yatıyordum eziyetden beter. hayatını mok ediyorlar ayrıca kız yok abaza kaynıyor tipik amele serseriler vs.
  • 16-07-2008, 00:14:17
    #51
    oXreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eheh aynen. geldiğim gibi yatıyordum eziyetden beter. hayatını mok ediyorlar ayrıca kız yok abaza kaynıyor tipik amele serseriler vs.
    Âllâh bizlere sâbır versin