anadolu meslek lisesi bitirmiş biri olarak , önermem ...

10 saat ders gördükten sonra ilk işiniz yemek yiyip uyumak olacaktır özellikle kışın ve yazın , sadece ilk bahar ve son bahar rahat olursunuz ( okulda uyursanız ayrı mesele )