xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anadolu meslek lisesi bitirmiş biri olarak , önermem ...
10 saat ders gördükten sonra ilk işiniz yemek yiyip uyumak olacaktır özellikle kışın ve yazın , sadece ilk bahar ve son bahar rahat olursunuz ( okulda uyursanız ayrı mesele )
eheh aynen. geldiğim gibi yatıyordum eziyetden beter. hayatını mok ediyorlar ayrıca kız yok abaza kaynıyor tipik amele serseriler vs.