anadolu meslek lisesi bitirmiş biri olarak , önermem ...
10 saat ders gördükten sonra ilk işiniz yemek yiyip uyumak olacaktır özellikle kışın ve yazın , sadece ilk bahar ve son bahar rahat olursunuz

( okulda uyursanız ayrı mesele

)
eheh aynen. geldiğim gibi yatıyordum eziyetden beter. hayatını mok ediyorlar ayrıca kız yok abaza kaynıyor tipik amele serseriler vs.