Konu
Lise önerisi ?
14-07-2008, 18:30:51
#30
RiG
Üyeliği durduruldu
Wii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim gittiğim anadolu ticaret meslek lisesine 279 la insan aldılar.ben 380 ile okula 1. olarak girdim.bu sene bildiğim kadarı ile oks çoştu. onun için geçen seneden puanları ile plan yapmayın derim.
ne zaman açıklanır ki bu yılın puanları