Programmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şunu belirtmek lzım size anadolu liselerinde (meslek yad duz)
yazılım okuyorsunuz diyelim. size yazılımı ogretmıyorlar. size temel kavramalrı anlatıyoralar anca ödevl veriyorlar kendiniz yapıyorsunz.
bu çok doğru.örnek belirtmek gerekirse.
10. sınıfta 1 ay işlemcileri 1 ay ramleri 1 ay anakartları tanıtıyorlar.gelmişinden geçmişine kadar bütün firmaları bütün modelleri tanıyorsun.
11. sınıfta örnek ben web programlama seçtim. 2 ayda html öğreniyorsun.3 ay dreamweaver öğretiyorlar.geri kalan ayda ise asp.NET'e giriş yapıyorsun.
hepsi temel kavramlar.Bunları biliyorsan lisede sınavlarda sorun yaşamazsın.Örnek 11. sınıf not ortalamam 98.4 idi.



RiG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olm puanım tutuyormuş la baktım kılavuzdan
Beraber gidebiliriz vedatla ATML'ye
benim gittiğim anadolu ticaret meslek lisesine 279 la insan aldılar.ben 380 ile okula 1. olarak girdim.bu sene bildiğim kadarı ile oks çoştu. onun için geçen seneden puanları ile plan yapmayın derim.