Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yılın puanları acıklanmaz.gider başvurursun.belirli bir konteyjan vardır.sizi en yüksek puandan en düşük puana doğru sıralarlar.80 konteyjanı var ise ilk 80 i alırlar.gerisi kalır.
80. kişide okulun puanı olur.
sen çözmüşsün bu işi be
helal valla.