Konu
Lise önerisi ?
14-07-2008, 18:41:39
#32
RiG
Üyeliği durduruldu
Wii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu yılın puanları acıklanmaz.gider başvurursun.belirli bir konteyjan vardır.sizi en yüksek puandan en düşük puana doğru sıralarlar.80 konteyjanı var ise ilk 80 i alırlar.gerisi kalır.
80. kişide okulun puanı olur.
sen çözmüşsün bu işi be
helal valla.